Inlägg SEXton - shoppingspree

Har handlat loss på lindex, de blev tröjor o örhängen o linnen, roligt att ha lite nya kläder o inte bara samma gamla vanliga slitna tshirts,
jag blir deppad bara av o tänka på de, går klädd på ett visst sätt när jag inte mår bra har jag märkt, sliten tshirts o addidasbyxor som sett bättre dagar, de mår man ju inte bra av heller, även om de e bekvämt o så...

Ska gå o handla tvättmedel o avfärgning, måste tvätta o borde egentligen diska

helst av allt vill jag bara lägga mig o sova tills de blir vår o varmt,
men de har iaf blivit lite varmare, de e sååå skönt.

har isolerat mig totalt från omvärlden, var o pratade med min samtalskontakt i fredags, fick ny medicin till natten så jag iaf kan sova, om inte den hjälpte så skulle ja få något tillägg, minns inte va de hette, men det är väl inte så viktigt heller egentligen.

Sen fick jag en läkartid också, minns inte varför, men de brukar vara för medicinkoll/ändringar så, de va ju inte så svårt o räkna ut.

Har en vän som börjat må dåligt pga stress under lång tid, o vad jag har märkt är att gu va lång tid det tar innan man "kommer in i svängen" men när man väl e inne (som jag) då behöver man inte alls vänta länge på hjälp/läkarvård/kontakt, men att få den där första initialhjälpen (som är så viktig) den kan ju ta uppemot 3 månader (hej vårdgaranti).

Mitt huvud gör ont, jag hatar huvudvärk, de enda tabletterna som funkar på mej e ibumetin(ipren) men har bara alvedon hemma.

NÄ, om jag ska ta o vandra iväg till affären då, o köpa tvättmedel, o batterier till kameran (så jag kan lägga upp mina shoppingfynd), även om jag VET att jag ska ha vanliga AA batterier hemma, men AA batterier kan man ju aldrig få för många av.. ehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...