Inlägg Tretton - Nejnejnej...

Hade tänkt gå och lägga mig tidigt igår, var så trött så jag gick o la mig vid 22.
Vid midnatt nångån hade jag kommit inspringande i vardagsrummet helt i panik, pratat osamanhängande och bett att BB skulle plåstra om mina extremt djupa skärsår, men grejen var att det fanns inga skärsår att plåstra om.
 
Minns inte hurnärvarför, men tillslut så "vaknade" jag väll upp eller vad jag ska säga, jag såg iaf helt plötsligt att allt såg ut som vanligt, 
vet inte men
 
 
jag sov några timmar typ, nu är jag väl mest oroad att jag ska börja få för mimg mer saker igen.
 
Men egentligen så 
 
Såg en film med en kompis igår, den var ganska kass
 
 
var väl ganska skönt att inse att jag inte hade lyckats självskada något mer
 
vill vara här och nu, nu inte där och då
 

Kommentarer
Alice säger:

Usch. Det är så hemskt när sånt händer. Man tror man ser saker och sen när man "vaknar till" så finns det inte. Även om man vet om att man varit psykotisk så känns det ändå lika overkligt varje gång.

Jag hoppas du slipper uppleva det igen.

2013-01-07 | 18:25:13
Bloggadress: http://mort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...