Inlägg Tjugotvå - Tystnad

Det är så otroligt tyst här - på ett jobbigt sätt. På ett "jag börjar klättra på väggarna för jag vet inte var jag ska ta vägen" sätt.
 
Mitt intranät sniglar sig fram... snigla-snigla-slem-kryp-hasa-låååångsamt...
exakt så är mitt nät nu, saker tar 1000 år att ladda.
 
Det är kallt, jag fryser
 
Bra saker i dag:
 
  • Jag har inte sovit!  - Kan låta som en dålig sak, men de braiga i det är att iomed att jag inte sovit så har jag heller inte vänt fel på dygnet, för skulle jag sova så skulle jag sovit nu, å då vaknat när det är kväll o man ska sova.
 
  • Jag har ätit mina mediciner - wiih, jag kom ihåg å ta dem, FAST jag inte har dosett (måste köpa en ny _-)
  • Jag har ätit frukost
  • Ringt o pratat med darling Em 
 
 saker jag ska göra i dag: 
 
dusha.. jag tror det var ett tag sen - minns bara inte när :/ (hatar när detta händer - får börja ha ett veckoschema lr nått)

Kommentarer
Em säger:

Det är bra gumman :) Du kan ju alltid lägga in påminnelse i mobben så glömmer du inte medicin o sånt :P

Ringer dig sen ang imorron :)

kram

2013-02-10 | 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...