Inlägg Tjugoett - Godmorgon

Nothing ever happens in this dirty hick town
The bar is always closed and all the hookers are long gone
The church is entertaiment and prozac is the drug
I'm going out of my mind, start changing it around
 
 
Godmorgon och HIPP-hipp TJIPP!
Det är typ 11mil snö ute, väldigt-väldigt jobbigt, mkt irriterande - jag beställde ju VÅR här om dagen...
va hände då? Jo MERA snö såklart. Jag har megalessnatsnö nu.
 
Lyssnar på Combichrist och är nostaglisklik.
 
Har ändrat bloggen ellr vänta, de har jag väl redan skrivit..
 
dricker te och väntar på att det ska bli mer dag, så man kan ringa folk...
 
  vill göra  vara social o göra saker!
ska ringa mina darlingflickor när de typ vaknat...
 
inte snällt o ringa nu...
 
Näe, här kan jag inte sitta längre, måste hitta på något
 
*stuttsar iväg*
 
 O'er and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...