Inlägg Fyra - Liten uppdatering

Sitter här vid datorn som snälla babybro hade med sig när han var o hälsade på.
De är snälla här o låter mig använda den, så länge jag inte sitter själv, nått med alla sladdar, men är likadant med mobilladdare med, men jag är ju aldrig själv ändå, just nu sitter Aaron brevid mig (mitt xtravak för tillfället).
Jag har inte skurit mig något i dag, och jag åt tillåmed frukost.
 
I morgon så ska jag få en kort dagpermis och gå o köpa julklappar, tänkte gå precis när alla affärer öppnar så att man slipper allt folk, får panik av alla människor. Hoppas min kontaktperson kommer med, vet att nån skötare från avdelningen kommer vara med iaf, känns skönt, ifall jag faller ihop eller nått, så är jag inte helt själv och utlämnad.
 
 
Haha, ni anar inte hur långtid det här inlägget tog att skriva... gick och åt lunch i allt ihop,
broccolibiffar med coscossallad, de va ganska gott faktiskt
 
 
*kram på er*
 
xoxoxo

Kommentarer
Alice säger:

Det är tungt att läsa att du är inlagd. Jag får såna flashbacks av att höra och se folk som är inlagda att det ger mig rysningar. Jag hoppas du klarar dig på egen hand snart så du komemr ut därifrån.

Stay strong.

2012-12-19 | 15:20:15
Bloggadress: http://mort.blogg.se
Em säger:

Hej gumman!
saknar dig
håppas du får kåmma hem snart,

om man hoppas med "å" så sker det fortare *många kramar*

2012-12-21 | 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...