Inlägg Nio

Sitter inlinndad i min zebrafilt och fryser..
Det är varken varmt eller kallt här just nu, men ändå så är det som om jag har en bitande köld inom mig som inte blir bättre oavsätt hur mkt kläder jag har på mig. Dricker julmust och lyssnar på julmusik.

Det finns typ bara 3 låtar som jag orkar lyssna på under julen;

  • The Pogues  –  Fairytale Of New York
  • Cyndi Lauper & The Hives – A Christmas Duel

 


och allas våran favorit

  • Lars Winnerbäck - Julgröten

dessa 3 låtar går just nu på repeat.
 
Är trött, känner utdragen och söndersliten, som om nån dragit tag i mig och bara drar och drar tills jag blir som någon trolldegsdeg som man kavlar ut så tunt att de blir hål i den. 
 
På något bisarrt vis så skulle jag nästan välkomna ångest just nu, för då skulle jag iaf känna något, då skulle det finnas något att ta på, piller man kan ta så den försvinner, jag hatar när jag har de här extrema tomhetskänslorna, kan riktigt känna hur det EKAR inne i mig, tomhet tomhet tomhet!!! 
 
Näe, nu får jag väl klistra på ett leende på mina läppar, visa upp en fasad där allt är toppenbra och jag är sprudlande livfull och att varken demoner eller monster jagar mig i dag..

Kommentarer
Miss. Underground säger:

Tomhetskänslan är nästan värst ja! För den håller i hela tiden :/

Svar: precis :/
GothicDollHeart

2012-12-23 | 12:27:15
Bloggadress: http://undergrowndsecrets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...