Inlägg Fem - En psyksjuk flickas berättelse 2

Det var en lätt kaosartad dag igår.
Hade både min kontaktperson och en skötare med mig på stan.
Inte tusan var det lite folk vid 10, hela stan vällde över av människor, likt ett oroligt lemmeltåg vandrade de omkring som robotar, styrda av mamon, eller kanske tomten ;) (den lätt bisarra kalendern på svtplay antyder ju det).
 
Fick iaf tag på julklappar till nästan alla i familjen, bara mamma, babybro och mormor kvar, vet inte alls vad jag ska ge dem :/.
 
Panikade ihop totalt där bland alla fjärrstyrda robotar, världen började snurra, ljudet komprimerades till ett dovt surrande. Jag föll ihop på golvet där i gallerian, kände hur ångesten och paniken rev mig sönder och samman, sköljde över mig likt klibbiga vågor, känndes som om hela världen skulle rasa samman över mig där och då, visste inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle göra, hade såna otroliga impulser att vilja skära mig, tror tillåmed jag bad dem om rakblad. Minns inte hur länge jag låg där, kanske bara var några sekunder eller minuter. För mig känndes det som en hel evighet, som om de fjärrstyrda robotarna ett ögonblick stannade upp i sin masshysteri och stirrade på ångestmonstret som låg och skakade på golvet med tovigt hår o utsmetat smink.
 
Skötaren o min kontaktperson hjälpte mig upp, fick i mej mina vid behovsmeds, vi satte oss på en bänk där inne i gallerian tills jag var tillräckligt stabil, sen åkte vi tillbaka till avdelning, jag var helt slut och sönderstressad efter de där, sov i typ 3 timmar när jag kom tillbaka.
 
Min rumskamrat (e 2 patienter per rum här), jag kommer hädanefter kalla henne "Rosa håret" (hon har just rosa hår, mega extremrosa!!), iaf hon har varit här i typ 3 månader llr nått, helt underbar är hon. men iaf hon hade på något magically sätt lyckats få in vodka utan att nån märkt nått ;)) så våran natt bestod av prat MASSA prat prat, o vodka  :D rent jävla under att ingen märkte något Oo;;
 
Rosa håret är så sprudlande full av energi, nästan så man glömmer bort att det är en depprimerande avdelning vi är på :) just nu skuttar hon runt och !!dansar!! likt crazu till Ke$ha - Die YoungMan kan inte annat än o bara skratta (med! henne såklart!). Tristigt värre att man intä får ha kameramobiler inne på avdelningenn (lr man FÅR, men de ligger typ inlåsta på expen å man måste BE fucking jvlar BE om att få använda sin egen jävla telefån...) bara för att de har nått fucking jvla förbuuud mot kameramobiler :(( för att jah jag vet inte.. men så äre iaf :(

ellerh joohh d vet jag visste kåm jag på....... för att man inte ska kunna ta kort o grejja för folk kan ändra sej å så  :(.
 
Fundilerar på o färga håret superdupermegarött igen, eller blått :D har massa midnattsblå färg hemma... börjar tröttna på att ha svart hår nu, har haft d hela sommaren o hösten å vintern... när ja kommer ut härifrån så ska ja fn byta färg!! <3
 
 
Luuv 2 u all out there!!
Stay strong and keep fighting your demons!
 
<3 L
 

Kommentarer
Miss. Underground säger:

Vodka? Fan vad kul!

Svar: haha jo de tyckte vi med :D
GothicDollHeart

2012-12-22 | 00:32:14
Bloggadress: http://undergrowndsecrets.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...